wtorek, 27 marca 2012

Mists of Pandaria - Zmiany w klasie Death Knight

Na stronie MMO-Champion pojawiły się wstępne zmiany w klasach. Jako, że blog poświęcony jest głównie klasie Death Knight to tylko zmiany w tej klasie wam przedstawię.


Skills:

Anti-Magic Shell: Zaabsorbowane obrażenia generują Runic Power.

Blood Plague: Teraz teraz trwa 30 sek, zwiększono z 21 sek.

Blood Presence: Zwiększa wytrzymałość o 8% i zbroi bazowej o 55%, oraz zmniejsza obrażenia o 7 proc. Generowanie Threat znacznie wzrosło.

Blood Strike: Teraz ma 40% obrażeń broni, zmniejszono z 80%.

Chains of Ice: Teraz ma zasięg 30 yds, zwiększono z 20 yds.

Death Strike: Teraz ma 75% obrażeń broni, zmniejszono ze 150%.

Frost Fever: Nie zmniejsza twojemu celowi szybkości ataku.

Frost Presence: Zostajesz wzmocniony przez Frost Presence, zwiększa generowanie Runic Power o 100% i zwiększa limit Runic Power o 30.

Horn of Winter: Teraz daje 10% attack power zamiast Strength i Agility.

Icy Touch: Już nie zmniejsza celowi szybkości ataku. Teraz ma zasięg 30 yds, zwiększono z 20 yds.

Mind Freeze: Teraz ma 15 sek cooldown, zwiększono z 10 sek.

Necrotic Strike: Już nie kosztuje 1 Unholy runy. Zadaje 50% obrażeń broni, spowalnie castowanie i absorbuje następne [70% z AP] leczenie otrzymywane przez cel. Spowalnia prędkość castowania o 30% przez 10 sek.

Raise Ally: Teraz kosztuje 30 Runic Power, zmniejszono z 50. Teraz przywraca 60% życia i many, zwiększono z 20 proc.

Raise Dead: Teraz ma 2 cooldown min, zmniejszono z 3 min.

Soul Reaper: Nowy. Uderza przeciwnika za 100% obrażeń broni i nakłada na cel Soul Reaper. Po 5 sekundach, jeśli cel ma mniej niż 35% życia, efekt ten będzie zadawać 46113 do 53590 dodatkowych obrażeń. Jeśli przeciwnik umrze zanim efekt skończy się efekt, Death Knight zyskuje 50% haste na 10 sekund. 6 cooldown sek.


Blood:


Blood Rites: nie działa z Obliterate.

Bone Shield: Nie kosztuje 1 Unholy. Nie zwiększa już obrażeń z wszystkich ataków, czarów i umiejętności
.
Heart Strike: Teraz ma 90% obrażeń broni, zmniejszono ze 175%.

Improved Blood Presence: nie daje już 4% redukcji obrażeń przy zmianie presence.

Rune Strike: Uderza cel do 90% obrażeń broni. Ten atak nie może być uniknięty, zablokowany lub sparowany.

Scarlet Fever: czas Debuffa wzrósł do 30 sekund, zwiększono z 21 sek
.
Veteran of the Third War: Już nie zmniejsza cooldownu Outbreak. Zwiększa całkowitą Stamine o 9% i expertise o 2%.


Frost:


Brittle Bones: Twój Frost Fever zwiększa fizyczne obrażenia o 4% na 30 sek.

Frost Strike: Teraz kosztuje 35 Runic Power, zmniejszono z 40. Teraz zadaje 115% obrażeń broni, zmniejszono ze 130%.

Howling Blast: Teraz ma zasięg 30 yds, zwiększono z 20. Teraz infekuje wszystkie cele Frost Fever.

Might of the Frozen Wastes: Kiedy używasz broni dwuręcznej, twoje ataki melee zadają dodatkowe 10% obrażeń i twoje autoataki generują 15 Runic Power.

Obliterate: Teraz ma 200% obrażeń broni, zwiększono ze 150%.

Threat of Thassarian: Kiedy używasz dual-wield, twoje Death Strikes, Obliterates, Plague Strikes, i Frost Strikes zadają obrażenia z off-hand a obrażenie z Frost Strike zwiększone są o 50 proc. Wszystkie obrażenia z off-hand są zwiększone o 60%.


Unholy:


Contagion: Zwiększa obrażenia zadawane przez twoje choroby o 100%, i pozwala im zachować ich pełną moc, gdy rozprzestrzeniają się za pośrednictwem zarazy.

Ebon Plaguebringer: Twój Blood Plague zwiększa fizyczne obrażenia o 4% na 30 sek.

Festering Strike: Teraz ma 230% obrażeń broni, zwiększono ze 150%.

Master of Ghouls: Już nie zmniejsza cooldown Raise Dead o 60 sek.

Scourge Strike: Teraz ma 155% obrażeń broni, zwiększono ze 100%.

1 komentarz: